رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

اشراف پلیس بر قاچاقچیان کالا و ارز/ پایش انبارهای کالا توسط پلیس امنیت اقتصادی

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس اشراف خوبی بر قاچاقچیان کالا و ارز دارد، گفت: با هماهنگی وزارت صمت همه انبارها توسط پلیس امنیت اقتصاری پایش می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۸ - 09September 2022

اشراف پلیس بر قاچاقچیان کالا و ارز/ پایش انبارهای کالا توسط پلیس امنیت اقتصادیسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره برخورد پلیس با معاملات فردایی، قاچاق کالا، دلالان ارزی و سوداگران ارزی اظهار داشت: خوشبختانه یک احاطه و تسلط ویژه‌ای توسط همکاران ما ایجاد شده و در حال انجام ماموریت‌های مختلف در این زمینه هستند. همچنین پایش انبار‌ها با هماهنگی وزارت صمت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است.

سردار رحیمی ادامه داد: همکاری خوبی بین پلیس و سازمان مالیاتی صورت گرفته و از این طریق افراد متخلف که اقدام به ثبت شرکت‌های صوری کرده و یا فرار مالیاتی دارند توسط پلیس شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا از زمانی که مصوب شده معاملات فردایی جرم است با کاهش این موارد مواجه بوده‌ایم، گفت: با توجه به اینکه اخیرا مصوب شده است که معاملات فردایی جرم است زمینه کاهش معاملات فردایی ایجاد شد البته قطعا سوداگران ارز دست بردار نیستند و به طرق مختلف چه حضوری و چه در فضای مجازی اقدامات خود را انجام می‌دهند و این کار ممکن است زمینه‌ای را فراهم کند که قیمت ارز به صورت کاذب افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ 241

 

نظر شما
پربیننده ها