نماینده مردم در مجلس:

تفکیک وزارت صمت نیازمند کار کارشناسی است

دشتی‌اردکانی گفت: تاکنون چندین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و تفکیک شده است، از این رو باید درباره این مسئله کار کارشناسی بسیار دقیق صورت گیرد.
کد خبر: ۵۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ - 12September 2022

تفکیک وزارت صمت نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدرضا دشتی‌اردکانی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: درباره تفکیک وزارت صمت نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی از افراد معتقد به انتزاع و جداسازی این وزارتخانه و برخی هم قائل به این مسئله هستند که نیازی به این کار نیست.

وی تصریح کرد: وزارت صمت بسیار بزرگ است و حیطه کاری این وزارتخانه بسیار گسترده است. امروز مباحث مربوط به معیشت مردم، تولید، نظارت بر بازار، بازرگانی و تجارت در وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می‌شود و این وزارتخانه اهمیت زیادی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هیئت دولت بحث تفکیک وزارت صمت مطرح شده است و دولتمردان با این کار موافق هستند.

دشتی اردکانی درباره نظر مجلس نسبت به تفکیک وزارت صمت، گفت: در مجلس هم درباره تفکیک وزارت صمت نظرات مختلفی وجود دارد. طرحی در مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی تدوین شده است، اما هنوز به تصمیم کلی و نهایی نرسیده‌ایم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: تاکنون چندین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و تفکیک شده است و لذا امروز باید درباره این مسئله کار کارشناسی بسیار دقیق صورت گیرد. ما باید جنبه‌های مختلف این کار را بررسی کنیم تا آنچه به صلاح کشور است، اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها