مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

آموزش و پرورش رکن اصلی یک جامعه است

اسمعیلی گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی یک جامعه است و این اداره می‌تواند با آموزش صحیح فرزندان این مرز و بوم، در راستای اهداف یک جامعه سالم و پویا قدم بردارد.
کد خبر: ۵۴۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 10September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اعضای جبهه فرزندان شهید فرهنگی آموزش و پرورش با «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عصر امروز (شنبه) در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، دیدار و گفت‌وگو کردند.

اسمعیلی در این دیدار با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی یک جامعه است، اظهار داشت: این اداره می‌تواند با آموزش صحیح فرزندان این مرز و بوم، در راستای اهداف یک جامعه سالم و پویا قدم بردارد.

وی با اشاره به تاکیدات «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، افزود: قاضی‌زاده هاشمی تاکید داشته‌اند که علاوه بر خدمت‌رسانی به ایثارگران معزز، اولویت اصلی بنیاد پرداختن به مباحث فرهنگی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

این مقام مسئول، بر تعاملات بین بنیاد و دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: این امر موجب بازدهی بیشتر فعالیت‌ها شده و از اتلاف و هدررفت زمان و هزینه‌ها جلوگیری می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین افزود: باید از موازی‌کاری در اقدامات فرهنگی جلوگیری کرد و با تعاملات همسو و سازنده به اهداف پیش‌بینی شده، دست یافت.

در ادامه این جلسه، اعضای جبهه فرزندان شهید فرهنگی آموزش و پرورش به تشریح گزارشی از اقدامات و مشکلات پیش‌رو پرداخته و خواستار تعامل و همکاری بیشتر بنیاد استان قزوین با این جبهه فرهنگی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار