پیام تسلیت رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)؛

خدمات مرحوم حسینی جزء ذخایر اخروی وی محسوب می‌شود

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام محمدیاری به مناسبت درگذشت مرحوم حسینی مطرح شد: بی‌شک خدمات ارزنده حجت‌الاسلام حسینی در اداره کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ذخیره اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۴۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 11September 2022

خدمات مرحوم حسینی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان جزء ذخایر اخروی وی محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدتقی حسینی» و همسرش در پی سانحه تصادف در مسیر تشرف به کربلا، پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی مجاهد و خدوم و مرد خستگی‌‍ناپذیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدتقی حسینی (ره) و همسر ایشان موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.

بی‌شک خدمات ارزنده این برادر انقلابی و روحانی مجاهد در اداره کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در جهت ترویج و نشر ارزش‌های این انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس ذخیره اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت بزرگ را که در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و تشرف ایشان به کربلای معلی رخ داد را خدمت بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این خادم انقلاب و نظام علو درجات و همنشینی با مادر سادات حضرت زهرا (سلام الله علیها) و برای فرزندانشان سلامتی و عافیت را مسئلت می‌نمایم.

روحانی پاسدار حمیدرضا محمدیاری
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها