با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت سردار گودرزی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار «آیت گودرزی» را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ - 21October 2022

سردار کارگر درگذشت آیت‌الله گودرزی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار «آیت گودرزی» را به خانواده وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ پاسدار دکتر آیت گودرزی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام خبر درگذشت سردار سرافراز دکتر آیت گودرزی واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه در نهضت پرفروغ حضرت امام خمینی (ره) و از جبهه‌های نور در دفاع مقدس و مقابله با منافقین و ضد انقلاب تا پس از آن در سنگر جهاد علمی و دانشگاهی، سپری و هماره در قامت یک فرمانده شجاع، انقلابی و هوشمند با نقش‌آفرینی‌های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس معلمی، به دیدار حضرت حق شتافت.

باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایتمدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه‌اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند، ان‌شاءالله.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمانش تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار