افزایش شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری به ۹۴ نفر در سال ۲۰۲۲

منابع فلسطینی گزارش داد که با شهادت حمد ابوجلده در جنین که بامداد امروز در اثر شدت جراحات رخ داد، شمار شهدای فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری از ابتدای سال ۲۰۲۲ به ۹۴ نفر رسیده است.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 11September 2022

افزایش شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری به ۹۴ نفر در سال ۲۰۲۲به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، با شهادت حمد ابوجلده در جنین که بامداد امروز در اثر شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی چند روز پیش نظامیان صهیونیست در شهر جنین رخ داد، شمار شهدای فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری از ابتدای سال ۲۰۲۲ به ۹۴ نفر رسیده است.

شهید حمد ابوجلده متاهل و همسرش در هنگام شهادت وی باردار بوده است. خانواده ابوجلده در هنگام تولد وی نامش را به تاسی از نام عمویش که در انتفاضه اول (انتفاضه سنگ) به شهادت رسیده بود، انتخاب کردند.

وی در نهایت بامداد امروز در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید تا شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی به ۹۴ نفر برسد.

براساس آمار مراکز فلسطینی، از ابتدای سال ۲۰۲۲ در جنین ۳۱ نفر، نابلس ۱۸ نفر، بیت لحم ۱۱ نفر، رام الله والبیره ۹ نفر، الخلیل ۹ نفر، قدس ۹ نفر، قلقیلیه دو نفر، طوباس دو نفر، اریحا یک نفر و طولکرم نیز یک فلسطینی به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار