شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری و تشدید درگیری‌ها در اردوگاه شعفاط

منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در درگیری‌های اردوگاه العروب در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 12October 2022

شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری و تشدید درگیری‌ها در اردوگاه شعفاطبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی امروز (چهارشنبه) در جریان درگیری‌ها در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

وبگاه خبری «شهاب نیوز» گزارش داد که در درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در اردوگاه العروب یک جوان به نام «اسامة محمود عدوی» (۱۸ ساله) بر اثر اصابت گلوله به ناحیه شکم به شهادت رسید.

همچنین ده‌ها شهروند فلسطینی در درگیری در نقاط مختلف کرانه باختری زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرقی قدس اشغالی یورش برده و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

شبکه المیادین گزارش داد که جوانان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کرده و با آن‌ها مقابله کردند. نظامیان صهیونیست این اردوگاه را تحت محاصره خود درآورده و خودرو‌هایی که از داخل اردوگاه خارج می‌شوند، تحت بازرسی قرار می‌دهند.

در همین ارتباط «حسن عبدالله علقم» از ساکنان اردوگاه شعفاط گفت که رژیم صهیونیستی مجازات جمعی علیه ۱۵۰ هزار نفر ساکن در این اردوگاه اعمال می‌کند.

ساکنان این اردوگاه همچنین گفتند که یورش‌های روزمره نظامیان صهیونیست به اردوگاه، آسایش ساکنان آن را سلب کرده و وضعیت بیماران را دشوارتر می‌کند.

چند روز پیش یک نظامی صهیونیست در جریان تیراندازی در اردوگاه شعفاط کشته شد.

شبکه المیادین همچنین از نافرمانی مدنی در شعفاط واقع در شرق قدس خبر داد و افزود که رژیم اشغالگر کنترل کرانه باختری را از دست داده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار