دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی خبر داد؛

برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای سربازان دستگاه‌های دولتی

سردار کمالی گفت: سربازان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیر نظامی نیز در شمول مهارت‌آموزی قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۴۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 11September 2022

مهارت آموزی سربازان به دستگاه‌های دولتی هم رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «موسی کمالی» دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ دستگاه غیر نظامی با مجوز ستاد کل نیرو‌های مسلح از خدمت کارکنان وظیفه در دو قالب سرباز متخصص و سرباز حفاظت فیزیکی استفاده می‌کنند.

سردار کمالی افزود: به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی سربازان، امروز جلسه‌ای با حضور مبادی ذی‌ربط در سالن جلسات قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برگزار و نحوه ارائه آموزش‌های مهارت‌های تخصصی و عمومی به کارکنان وظیفه مأمور بررسی شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی تاکید کرد: نهضت مهارت آموزی در نیرو‌های مسلح به صورت جدی شکل گرفته و نیرو‌های مسلح مصمم هستند با فراهم کردن امکانات و تجهیزات و سازوکار‌های لازم حرفه آموزی سربازان در نیرو‌های مسلح را تحقق بخشند و بزودی به جایی برسیم که اعلام کنیم که هیچ سربازی بدون داشتن مهارت عمومی و تخصصی از نیرو‌های مسلح ترخیص نخواهند شد.

وی ادامه داد: لذا دستگاه‌های دولتی که از خدمت سربازان استفاده می‌کنند باید به این نهضت بپیوندند و سربازان خود را نیز آموزش دهند.

سردار کمالی در پایان گفت: در این جلسه مصوب شد تا دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای تحت پوشش قرار دادن حداقل ۷۰ درصد سربازان مأمور در سال جاری آماده و در جلسه ماه آینده ارائه دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار