مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام «حسینی» در همدان برگزار می‌شود

سردار «ظفری» گفت: مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام «سید محمد‌تقی حسینی» مسئول عقیدتی، سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ - 11September 2022

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام «حسینی» در همدان برگزار می‌شودسردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با ابراز تاسف از درگذشت حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی، سیاسی این اداره‌کل و همسر مکرمشان اظهار داشت: این دو بزرگوار در راه کربلا و زیارت جدشان اباعبدالله الحسین (ع) آسمانی شدند.

 وی افزود: بنابر روایتی از امام صادق (ع) نقل شده است، از جمله پاداشی که به فردی که در راه کربلا و زیارت امام حسین (ع) به رحمت خدا رفته عطا می‌شود، این است که فرشتگان رحمت به تشییع جنازه او می‌آیند، حنوط و لباسش را از بهشت می‌آورند، بر پیکر او نماز می‌‌خوانند.

سردار ظفری با اعلام مراسم تشییع این دو بزرگوار گفت: مراسم اقامه نماز و وداع با پیکر ‌مرحومین، فردا (دوشنبه) ‌ساعت ۸:۳۰ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: همچنین مراسم تشییع، خاکسپاری و فاتحه این دو بزرگوار فردا از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در مسجد امام حسین (ع) واقع در روستای حیدره قاضی‌خان از توابع شهرستان بهار برگزار می‌شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار