نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

لزوم تشکیل ستاد تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

«زارعی» مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و گفت: باید ستادی برای اتمام این پروژه در سطح شهرستان تشکیل شود.
کد خبر: ۵۴۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 11September 2022

لزوم تشکیل ستاد تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «منصور علی زارعی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند کشور را اداره کند، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه مرکز استان باید از حواشی پرهیز و تنها خدمت رسانی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی به پروژه نیمه تمام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت این پروژه فرهنگی و تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان در دوران دفاع مقدس، اما همچنان این موزه نیمه تمام باقی مانده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم و پیگیری مطالبات از وظیفه مسئولان است، گفت: می‌طلبد فرماندار مرکز استان، مسئولان شهرستانی را برای تکمیل این پروژه فرهنگی و دفاع مقدس پای کار بیاورد.

زارعی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و بیان داشت: باید ستادی برای اتمام این پروژه در سطح شهرستان تشکیل و بالاترین کمک ریالی و ملی را برای این پروژه داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه دولت مردمی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی ترسیم کرد، ادامه داد: کار یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی نیرو‌های انقلابی است و باید جذب سرمایه‌گذار مهم‌ترین اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه مدیران باید با تسهیل‌گری ورود سرمایه‌گذار را به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و اشتغال فراهم کنند، خاطرنشان کرد: حل مسائل و مشکلات مرکز استان باید در صدر فعالیت‌های مدیران این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار