بازدید نماینده ولی فقیه حج و زیارت از مرکز پزشکی هلال احمر در کربلا

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در کربلا بازدید کرد.
کد خبر: ۵۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 12September 2022

بازدید نماینده ولی فقیه از مرکز پزشکی هلال احمر در کربلابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که به عراق سفر کرده است، امروز (دوشنبه) به همراه معاونین و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری از مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در کربلا بازدید کرد.

حجت‌الاسلام نواب در این بازدید در گفت‌وگو با «سید علی مرعشی» رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در جریان نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در این بازدید از خدمات درمانی ارائه شده به زائران و امکانات فراهم شده برای آنان در عتبات عالیات گزارش داد و در مورد وضعیت زائرانی که دچار گرمازدگی شده اند؛ توضیحاتی بیان کرد.

وی نیز از زحمات کادر پزشکی قدردانی و خدمت خالصانه را موجب رضایتمندی زائران دانست.

جمعیت هلال احمر امسال در مراسم اربعین خدمات پزشکی و درمانی به زائران ارائه می‌دهد. در شهر نجف اشرف بیمارستان امام علی (ع)، درمانگاه النبا و کلینیک‌ها آماده خدمت‌رسانی به زوار است.

در شهر کربلای معلی نیز بخش‌هایی از دو بیمارستان الحسین (ع) و ابومهدی المهندس در اختیار هلال‌احمر است که در کنار درمانگاه‌های تخصصی به زائران خدمت ارائه می‌کنند. در دیگر شهر‌ها مانند کاظمین، سامرا و امامزاده سید محمد کادر بهداشت جمعیت هلال‌احمر آماده ارائه خدمت به زائران هستند، همچنین در مرز‌های شمال غربی از اقلیم کردستان آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی هلال‌ احمر مستقر هستند.

به گفته «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال‌احمر از تاریخ هفدهم شهریور امسال و شکل گیری مراسم پیاده‌روی اربعین در کشور عراق، تاکنون صد‌ها هزار مورد خدمات درمانی در مراکز و درمانگاه‌های هلال‌احمر در نجف، مسیر نجف تا کربلا و کربلای معلی و دیگر شهر‌های زیارتی به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار