سخنگوی شورای شهر تهران تشریح کرد؛

خدمات شهرداری تهران در نجف/ اجرای پویش «سلام فرمانده» درشهرهای مذهبی عراق

نادعلی از اجرای پویش های فرهنگی «سلام فرمانده» در شهرهای مذهبی عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ - 13September 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا نادعلخدمات شهرداری تهران در نجف/ اجرای پویش «سلام فرمانده» درشهرهای مذهبی عراقی» سخنگو‌ی شورای شهر تهران درباره خدمات شهرداری تهران به زائران حسینی در نجف اشرف اظهارداشت: نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران که به شهر نجف اعزام شدند شبانه روز مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

نادعلی با اشاره به تعداد نیروهای اعزامی به شهر نجف گفت: تعداد این نیروها حدود ۵۰۰ نفر است و از مناطق مختلف شهرداری تهران به شهر نجف اعزام شدند تا توفیق خدمت به زائران امیر المومنین (ع) را داشته باشند.

سخنگو‌ی شورای شهر تهران با اشاره به مکان اسکان نیروهای خدمات شهری اعزامی به شهر نجف افزود: از هفته گذشته تمامی نیروهای خدمات شهری که به شهر نجف اعزام شدند در سوله ای نزدیک حرم مطهر امیر المومین (ع) ساکن شدند و تا بعد از روز «اربعین» نیز در شهر نجف به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سوله در نزدیکی حرم واقع شده است و ۵۰۰ نفر از همکارانم در شهرداری تهران از یک هفته گذشته به این محل آمدند و حدودا تا بعد از اربعین در این شهر حضور پیدا خواهند کرد.

نادعلی در ادامه گفت: همچنین بخشی از نیروهای شهرداری تهران به کشور عراق اعزام شدند تا پویش های فرهنگی «سلام فرمانده» و دیگر فعالیت های فرهنگی را در شهر نجف و سایر شهرهای مذهبی اجرا کنند.

پایان پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار