با حضور در مرز چذابه صورت گرفت؛

دستور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای تسهیل تردد زائران اربعین

حجت‌الاسلام پورخاقان در جریان بازدید از مرز چذابه، در رابطه با خدمات‌رسانی‌های مختلف به زوار اربعین، دستوراتی را صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ - 14September 2022

دستور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای تسهیل تردد زائران اربعین در مرز چذابهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور در پایانه مرزی چذابه ضمن گفت‌وگو با خادمان موکب‌ها و زائرانی که از نقاط مختلف کشور به قصد زیارت اربعین این پایانه مرزی را برای تردد انتخاب کرده‌اند، از نزدیک روند خدمت‌رسانی به آن‌ها را بررسی کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی از زحمات مسؤلان نظامی، انتظامی و امنیتی مستقر در مرز چذابه، گفت: در روز‌های اخیر ورودی تعداد زوار به این محل نسبت به خروجی افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام پورخاقان ادامه داد: با توجه به اینکه زائران پس از راهپیمایی دارای خستگی جسمی هستند شایسته است در رفتار با آن‌ها توجه ویژه شود و حتی الامکان وسایط نقلیه تا نزدیک‌ترین نقطه در مرز هدایت شود تا زائران مسافت کمتری را طی کنند.

در پی اعلام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نسبت به اهمیت موضوع تردد زائران، با اقدام به موقع نظامیان مستقر در مرز چذابه تعداد دستگاه‌های اتوبوس به نحوی که مشکل معطلی زائران برای جابجایی با وسیله نقلیه مرتفع شود، افزایش یافت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها