مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

برنامه‌های «اربعین حسینی» با هم افزایی بیشتر برگزار شود

حجت‌الاسلام «شریف‌تبار» با بیان اینکه برنامه‌های «اربعین حسینی» نیاز به هماهنگی‌های بیشتر و هم افزایی دارد، گفت: هماهنگی برای پخش زنده مراسم از شبکه استانی انجام شده است.
کد خبر: ۵۴۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ - 13September 2022

برنامه‌های «اربعین حسینی» با هماهنگی و هم افزایی بیشتر برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان اظهار داشت: هدف ما تحقق تمدن عظیم اسلامی است که تحقق تمدن عظیم اسلامی محقق نخواهد شد مگر به فعال شدن اراده آحاد مردم و تک تک افراد.

وی افزود: اربعین نماد و حرکت و نقطه شروعی است برای همین مسئله و بهترین فرصت و نماد اتحاد و انسجام امت اسلامی و نماد جوشش و ایمان جوانان و مردم است و نشانه نصرت الهی است بر اراده امت اسلامی که اگر چند قدمی بردارند خداوند در جهانی شدن آن تا اینکه این جریان به دست حضرت حجت (عج) برسد و در این جریان هر کدام از ما نقش آفرین خواهیم بود.

 شریف تبار ادامه داد: در این ایام احیای شعائر اسلامی و بویژه اربعین حسینی برای جاماندگان در شهرستانها در قالب آئین جاماندگان، خواندن زیارت نامه اربعین و اجتماع اربعینی‌ها در سراسر استان، ایستگاههای صلواتی و موکب‌های هیئات و مردمی برای زنده شدن فضای حسینی، عطر و بوی حسینی در شهرها و توجه به نذورات نقش آفرین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه این برنامه‌ها نیاز به هماهنگی‌های بیشتر و هم افزایی دارد، گفت: هماهنگی برای پخش زنده مراسم از شبکه استانی انجام شده است و اجتماع عظیم مازندرانی‌ها را برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار