برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان «رابر» اعلام شد

در جلسه شورای اداری شهرستان «رابر» برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان اعلام شد.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ - 14September 2022

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان رابر اعلام شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه شورای اداری شهرستان «رابر» صبح امروز با حضور «حسین آقاملایی» فرماندار شهرستان رابر و سرهنگ «علیرضا خواجه حسنی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر با موضوع برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزارشد.

آقاملایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی از برکات دفاع مقدس است. کشوری که هشت سال با ایران درجنگ بود اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی باروی باز از زائران این کشور استقبال می کند.

وی با تاکید بر ترویج سیره شهدا بگفت: هفته دفاع مقدس از برگ‌های زرین جمهوری اسلامی است که رزمندگان است که هشت سال با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به تاراج برود.

فرماندار شهرستان رابر شجاعت و شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورا و ولایت پذیری را از ویژگی‌های بارز رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: باید با ترویج سیره و روش شهدا در هفته دفاع مقدس و سایر مناسبت‌ها این ویژگی‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی توضیح داد: در هفته دفاع مقدس دو یادواره شهدای رابر به میزبانی پایگاه مالک اشتر و یادواره شهدا روستای باب گلوئیه برگزار خواهد شد که نیازمند همکاری مسئولین و حضور پررنگ مردم است.

سرهنگ خواجه‌حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر نیز، در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و دلاور مردی‌های رزمندگان پیروزی‌هایی به دست آورد که نشان‌دهنده عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان رابر تصریح کرد: پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی، رژه خودرویی، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از کادر درمان، اعزام راویان به مساجد و مدارس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان رابر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار