مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

دیدار با خانواده ۱۰۴۰۰ شهید مازندران حماسه تاریخی است

«کهنسال» با بیان اینکه از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده معزز جامعه ایثارگری در هفته دفاع مقدس دیدار انجام می‌شود، گفت: از این برنامه می‌توان به عنوان یک حماسه در طول تاریخ یاد کرد.
کد خبر: ۵۴۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 14September 2022

دیدار با خانواده ۱۰۴۰۰ خانواده شهید مازندران حماسه تاریخی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت حماسه‌ها و ایثارگری‌های عزتمندانه شهدا و خانواده‌های صبور و معظم آنان، رزمایش بزرگ و سراسری «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» در قالب حضور، دیدار و تجلیل فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، و نیز مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران از خانواده‌های معزز ۱۰۴۰۰ شهید استان در بیش از ۱۲۰۰ گروه سرکشی، به صورت همزمان در روز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در سراسر خطه علوی برگزار خواهد شد.

«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این باره امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرحی تحت عنوان سپاس و میثاق با همراهان ولایت با همکاری سپاه کربلا در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نگاه ما به جامعه ایثارگری یک نگاه تکریم و تجلیل شایسته است به همین منظور مسئولان را بر این داشت تا با اهداف تبیین مسائل و بررسی مشکلات ایثارگری این رزمایش شکل گیرد.

کهنسال گفت: با تشکیل ستاد‌ها در سطح استان تصویب شد تا یک روز را به عنوان روز و ایام حماسه برای تجلیل از جامعه ایثارگری مشخص و برنامه‌ریزی شود.

کهنسال خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی به جهت این بود که حداقل اتفاقی که می‌توانست این ایام ایجاد کند فضایی عطرآگین از وجود مسئولین در فضای معنوی در کنار خانواده بزرگ ایثارگران است.

وی تصریح کرد: از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده معزز جامعه ایثارگری این دیدار انجام می‌شود و می‌تواند به عنوان یک حماسه از آن در طول تاریخ یاد کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان کرد: نگاه جامعه ایثارگری در مسیر عاشورایی است و دستگاه‌هایی اجرایی مختلف بر این باور بودند، اما شرایط و افتخار تفکر جدید شکل گرفت چراکه همه ما بدهکار و مدیون این عزیزان هستیم.

کهنسال یادآور شد: امروز کشور ما الحمدالله در مسیر عزت و عزتمندی طی می‌کند به خاطر وجود جامعه ایثارگری است و خواستیم با این رزمایش مسیر را شفاف‌سازی کرده و شرایط ویژه‌ای از ظرفیت‌ها در مازندران نمایان کنیم.

وی اظهار کرد: این حماسه همانند این است که شهیدی را که به واسطه تفحص به استان‌ها و شهرستان‌ها می‌آید می‌بینیم آن اقتدار و امنیت موجود در شهر‌ها را که فضای آرام را ایجاد می‌کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پایان بیان داشت: این حرکت عظیم که برای اولین بار در سطح کشور در استان مازندران برگزار می‌شود و با خلاقیت مسئولین ارشد استان و فرماندهی سپاه کربلا داشتند یقینا شرایط بسیار خوبی ایجاد کرده و همانند مسیر شهدایی که شهید بزرگوار تشییع می‌شوند، این افتخار را برای مسئولان و جامعه ایثارگری به همراه دارد و فضای جامعه را آکنده از مهر و معنویت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار