در مجلس ملی پاکستان؛

سمینار مجالس کشور‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد

سومین سمینار منطقه‌ای مجالس کشور‌های منطقه آسیا- اقیانوسیه به دعوت مشترک اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) و مجلس ملی پاکستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۴۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ - 14September 2022

سمینار مجالس کشور‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سومین سمینار منطقه‌ای مجالس کشور‌های منطقه آسیا- اقیانوسیه به دعوت مشترک اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) و مجلس ملی پاکستان در محل صحن علنی پارلمان پاکستان در اسلام آباد آغاز به کار کرد.

این سمینار دو روزه به بررسی نقش مجالس منطقه آسیا و اقیانوسیه در تحقق اهداف ١٧ گانه توسعه پایدار جهانی اعم از بهداشت و سلامت، فقر، گرسنگی و سو ءتغذیه، آموزش، تغییرات اقلیمی و آب و هوایی می‌پردازد.

رئیس پرتقالی اتحادیه بین المجالس جهانی و نمایندگانی از مجالس کشور‌های مختلف این مناطق به صورت حضوری و وبیناری شرکت دارند. همچنین هیئتی از مجلس شورای اسلامی به ریاست ملک فاضلی عضو کمیسیون بهداشت و درمان، محسن فتحی عضو شورای اجرایی گروه بین المجالس ایران و مجید ناصری نژاد عضو کمیسیون انرژی در این سمینار شرکت کرده‌اند.

این سمینار طی امروز و فردا شش نشست در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با توسعه پایدار در منطقه آسیا - اقیانوسیه برگزار می‌کند و هیئت جمهوری اسلامی در همه این نشست‌ها به ارائه مواضع و نقطه نظرات کشورمان در خصوص این موارد خواهد پرداخت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها