راه‌اندازی خط تولید تصفیه و بسته‌بندی آب توسط وزارت دفاع

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای دستور ویژه وزیر دفاع مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این سازمان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، خط تولید دستگاه تصفیه و بسته‌بندی آب را در کرمانشاه راه اندازی کرد.
کد خبر: ۵۴۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ - 14September 2022

راه‌اندازی خط تولید تصفیه و بسته بندی آب توسط وزارت دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، یکی از مهم‌ترین نیاز‌های زائران اربعین حسینی، آب آشامیدنی و توجه به زیرساخت‌های تأمین آب در پایانه‌های مرزی بود که این مسأله به‌طور جدی توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیگیری و به ستاد اربعین این وزارتخانه ابلاغ شد.

این ستاد برابر دستور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مبنی بر خدمات‌رسانی بیشتر به زائران و تقویت زیر ساخت‌های آسایش زائران، خط تولید تصفیه و بسته بندی آب با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار لیوان آب بسته بندی در روز را در کرمانشاه راه اندازی کرد.

ستاد اربعین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین طی چند روز گذشته در اقدام اولیه، برابر نیازسنجی‌های مناطق مرزی و ضرورت‌های زائران اربعین حسینی، ۶ میلیون آب معدنی را از طریق زمینی و هوایی به منطقه ارسال و در بین زائران توزیع کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار