رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین:

رزمندگان با ایمان قلبی به دفاع از اسلام پرداختند

قاسم‌زاده گفت: رزمندگان و ایثارگران و شهدای ما با ایمان و اعتقاد قلبی به دفاع از میهن و اسلام پرداختند و توانستند جلوی دشمنی که با پشتیبانی استکبار جهانی حمایت می‌شد، دفاع کنند.
کد خبر: ۵۴۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰ - 27September 2022

«سید علی قاسم‌زاده» رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در خصوص اظهار داشت: اگر دانشجویان با اندیشه و افکار دفاع مقدس آشنا بشوند می‌توانند دارای انگیزه بیشتر برای پیشرفت باشند در راهبرد ۱۳ دانشگاه اسلامی ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه باید عملیاتی شود و این اقدام یعنی ایجاد فضای معنوی و معرفتی در دانشگاه با همکاری سایر مجموعه ها می‌تواند بهتر عملیاتی شود.

قاسم‌زاده  گفت: رزمندگان و ایثارگران و شهدای ما با ایمان و اعتقاد قلبی به دفاع از میهن و اسلام پرداختند و توانستند در جلوی دشمن به دندان مسلح که با پشتیبانی استکبار جهانی حمایت می شد دفاع کنند و این دفاع همراه با روح ایمان و اطاعت پذیری از ولایت فقیه بود.

رئیس رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین: در هر امتی که اطاعت و تبعیت از امامت و ولایت باشد آن امت پیروز هست و این سنت خداوند است و انتقال این مفاهیم به نسل جوان می تواند انگیزه فراوانی برای پیشرفت در دانشجویان و افراد جامعه شود.

وی ادامه داد: دانشگاه بین المللی یک مجموعه آماده است در همه زمینه‌ها که دارای اساتید علمی و ارزشی و برجسته و تشکل های فعال فرهنگی و انجمن های علمی به عنوان بازوان خوبی برای پیشبرد اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی هستند.

قاسم زاده تصریح کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استان های دارای شخصیت های برجسته می باشد که باید نسبت به شناسایی آنها تلاش بیشتری صورت گیرد تا بدین وسیله روح ایمان و اطاعت پذیری برای نسل امروز الگوسازی شود.

وی بیان کرد: افتتاح بخش هنر و رسانه در مجموعه سرای سعدالسلطنه در راستای ترویج فرهنگ و هنر به نقش فرهنگ و هنر دفاع مقدس می تواند کمک بزرگی به تامین ارزش‌های دفاع مقدس کند.

قاسم زاده در پایان خاطر نشان کرد: ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه می‌تواند به تبیین ارزش های ایثارگران و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای دانشجویان و نسل جوان مهم بوده و انشاالله در رفع مشکلات ابلاغ این درس در دانشگاه اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار