نماینده ولی فقیه در فارس:

باز شدن راه کربلا مرهون خون شهدای دفاع مقدس است

آیت‌الله «دژکام» گفت: امنیت امروز ایران و سیادت ما بر آبهای خلیج فارس و تامین امنیت داخل و مرزهای کشور و باز شدن راه کربلا مدیون شهدا است و باید در هفته دفاع مقدس از این حماسه بزرگ تجلیل شود.
کد خبر: ۵۴۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ - 18September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز شامگاه 27 شهریور در جلسه شورای اداری استان در موزه دفاع مقدس فارس که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار«سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و جمعی از معاونین استاندار، فرمانداران شهرستانها و مدیران کل ادارات و برخی نمایندگان مردم فارس در مجلس برگزار شد امنیت امروز ایران و سیادت ما بر آبهای خلیج فارس و تامین امنیت داخل و مرزهای کشور و باز شدن راه کربلا را مدیون شهدا دانست و اظهار داشت: باید در هفته دفاع مقدس از این حماسه بزرگ تجلیل شود.

نماینده ولی فقیه در فارس ضمن سبب افتخار خواندن عضویت ایران در اجلاسیه شانگهای خواهان تقویت حرکت رو به رشد و رو به جلو کشور شد.

امام جمعه شیراز ضمن تشکر از مردم  ایران که با زیارت کربلا یا برپایی موکب دین خود به سرور و سالار شهدا را ادا کردند و با قدردانی از مردم عراق که رسم میزبانی را به خوبی به جای آوردند گفت: از قدیم زبارت اربعین حرکتی مردمی بوده و مردم خود هزینه می‌کنند اما این مساله سبب نمی‌شود که از دولت در این خصوص سلب مسوولیت کنیم و دولتها هم همواره باید سهولت بخش این حرکت مردمی باشند.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: امروز تمام توجه دشمن معطوف به کمرنگ جلوه دادن این حرکت مردمی بود اما مردم با حضور خود مانع این توطئه شوم دشمن شدند.

وی درپایان امنیت امروز ایران و سیادت ما بر آبهای خلیج فارس و تامین امنیت آن و باز شدن راه کربلا را مدیون شهدا دانست و گفت: باید در هفته دفاع مقدس از این حماسه بزرگ تجلیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار