مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت شده است

سردار «ملکی» گفت: امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت شده است و امید جهان اسلام به ایران و جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۵۴۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ - 19September 2022

امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد، با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که امسال بیش از ۲۱ میلیون نفر در رزمایش شور و شعور حسینی حضور داشتند، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی عشق است و هر ساله روح اربعین قلب‌های مومنان و زائران را شستشو می‌دهد.

وی به بیان خاطراتی از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس پرداخت و افزود: جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی علیه ایران اسلامی بود و طی هشت سال تمام دنیا علیه کشور ما بسیج شدند، اما علیرغم همه توانمندی ها، استعداد و پشتیبانی همه جانبه غرب و شرق، رژیم بعثی در برابر ملت ایران شکست خورد.

سردار ملکی بیان داشت: صدام و حامیانش در محاسبات خود، رهبری امام راحل (ه) و روحیه مردم ایران را محاسبه نکرده بودند. حضرت امام (ه) با آرامش و صلابت جنگ را هدایت و مدیریت کردند و آن آرامش را به رزمندگان در خط مقدم جبهه منتقل می‌کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: امروز هم دشمن دست از کارشکنی برنداشته و با جنگ نرم و جنگ شناختی درصدد تخریب است و فشار‌های اقتصادی، اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی را تشدید کرده، اما نمی‌داند که ملت ایران از همه این‌ها عبور می‌کند و سرانجام ایران اسلامی رسیدن به قله‌های کمال است.

سردار ملکی با اذعان اینکه افتخار ما این است که تبدیل به یک ابرقدرت شده ایم، تصریح کرد: در تمامی حوزه‌ها اعم از علمی، پزشکی، نظامی، فناوری هسته‌ای و علوم فضایی پیشرفت‌هایی چشمگیر و دستاورد‌هایی شگرف داشته ایم و امروز امید جهان اسلام به ایران و جوانان این مرز و بوم است.

«عبدالرضا شیخ الاسلامی» رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران نیز گفت: چهل و دومین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس را از سی و یکم شهریور پیش رو داریم و به عنوان قشر دانشگاهی وظیفه ماست تا یاد و خاطره شهدا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار