فرمانده سپاه شهرستان آوج:

تحریف و فراموشی تهدیدی برای فراموشی دفاع مقدس است

سرهنگ ربیعی گفت: تحریف و فراموشی دو آسیب مهمی هستند که دفاع مقدس را تهدید می‌کنند، از همین روی ماموریت همه نهادها در شهرستان‌ها این است که نگذارند دفاع مقدس دچار آسیب شود.
کد خبر: ۵۴۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 19September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «عیسی ربیعی» فرمانده سپاه شهرستان آوج، عصر امروز (دوشنبه) در جمع اصحاب رسانه قزوین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت: ۶۰ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان آوج اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحریف و فراموشی دو آسیب مهمی هستند که دفاع مقدس را تهدید می کنند، از همین روی ماموریت همه نهاد ها در شهرستان این است که نگذارند دفاع مقدس دچار آسیب ها شود؛چرا که دفاع مقدس یک گنجینه است و باید آن را مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی با اشاره به الگوی دفاع مقدس گفت: این الگو توانست کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشور های اسلامی را نجات دهد. ما نیز باید با توجه به آنچه که داریم از تجربه های دفاع مقدس به خوبی بهره مند شویم و گمان نکنیم که دفاع مقدس برای گذشته است چرا که در این صورت آن را باید در موزه ها گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه اصلی در نظر گرفته شده است که شامل یادواره شهدا، اجرای سرود مقاومت، نواختن زنگ مقاومت، کلنگ زنی خانه های سازمانی و همچنین ساخت و تعمیر خانه محرومان و برقراری و تامین آب شرب بعضی از روستا ها با حضور مسئولین استانی از جمله برنامه ها می باشد.

وی در ادامه به تشریح برخی برنامه های سطح شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه های عمومی نظیر غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا در سطح شهرستان توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت برگزار خواهد شد. ادارات شهرستان‌ها نیز برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها