معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی حاصل ایثار خانواده شهداست

«پاکدل» گفت: امروز عزت، اقتدار و الگو شدن جمهوری اسلامی حاصل ایثار خانواده شهدا و ایثارگران شده است.
کد خبر: ۵۴۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 20September 2022

امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی حاصل ایثار خانواده شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مراسم آغاز رزمایش «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» که در نمازخانه سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه بیت شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: خروجی بیت شهدا تلاش و کوشش و حرکت انقلابی برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پاکدل افزود: ما مدیون کسانی هستیم که در دوران دفاع مقدس از جگرگوشه خود برای اقتدار کشور گذشتند و باید این سرمایه حفظ و تقویت شود.

وی با بیان اینکه همنشینی با خانواده معظم شهدا نشاط در ما ایجاد می‌کند و خستگی را می‌زداید، گفت: سبک زندگی دینی از این خانواده‌ها به ما رسیده است.  

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هیچ منتی ندارد و ما وظیفه داریم با همه توان و امکانات در مسیر خدمت رسانی صادقانه همت کنیم.

وی با عنوان اینکه ایثارگران، معتمد مردم هستند و امروز تعداد زیادی از والدین شهدا، فرزندان جانبازان و جامعه ایثارگری جزو نخبگان هستند، اذعان داشت: امروز عزت، اقتدار و الگو شدن کشور حاصل ایثار خانواده شهدا و ایثارگران است.

پاکدل با بیان اینکه والدین شهدا که فرزندان خود را برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه باطل تهیج کردند نخبگان کشور محسوب می‌شوند، ادامه داد: در سند تحول برای تجلیل از خانواده‌های شهدا برای مازندران ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر سهم دیده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مازندران با اجرای این رزمایش سراسری در بحث تکریم خانواده‌های معظم شهدا در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از مازندران به عنوان پایلوت رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت یاد کرد و بیان داشت: امید است بتوانیم این طرح را به عنوان الگو در سراسر کشور معرفی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار