فرمانده سپاه کربلا:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تکریم خانواده‌های شهدای استان مازندران آغاز شد

سردار «مسلمی» گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس مازندران از امروز با تکریم خانواده‌های ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در سراسر استان آغاز شده است.
کد خبر: ۵۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 20September 2022

آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تکریم از خانواده‌های شهدای مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم آغاز رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت که در نمازخانه سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه رمز این رزمایش «سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج)» است، اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا در واقع تجلیل از مقام شامخ این مردان خدایی است و تلاش داریم این رزمایش سراسری به درستی با حفظ شأن خانواده‌های معظم شهدا انجام شود.

وی ضمن گرامیداشت مناسبت‌های دهه پایانی ماه صفر و با اشاره به تقارن ایام رحلت رسول گرامی اسلام (ص)، شهادت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با هفته دفاع مقدس به اجتماع میلیونی زائرین امام حسین (علیه السلام) در پیاده روی اربعین اشاره و عنوان کرد: امنیت مسیر انجام پیاده روی اربعین را مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هستیم.

وی با عنوان اینکه ۳۱شهریور یادآور رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثار خانواده‌های معظم این مردان خدایی است، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از امروز (۲۹شهریور) با اعلام رمز واحد در جوار یادمان شهید گمنام مدفون در ستاد سپاه کربلا در رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش این است که بتوانیم به صورت یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم و هدف دوم آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزیزان است که بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه‌های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات جامعه ایثارگری استان مورد رسیدگی قرار گیرد و مرتفع شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه دیدار و تکریم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در شهرستان‌ها و روستا‌ها و بخش‌ها انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این رزمایش که در تمام شهرستان‌های استان مازندران انجام می‌شود هزار و ۲۰۰ تیم به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه به منازل شهدا اعزام خواهند شد.

وی از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان شده توسط خانواد‌های معظم شهدا و ایثارگر پس از اجرای رزمایش با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده‌های معظم خبر داد و خاطرنشان کرد: یقینا دستاورد‌های این اقدامات برکت و عزت است، باید شبانه روز خود را را صرف جامعه ایثارگری کنیم و کار را محدود به زمان اداری نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها