استاندار مازندران:

مبارزه با ظلم و فساد مهمترین مطالبه خانواده‌های معظم شهداست

«حسینی‌پور» گفت: مبارزه با بی‌عدالتی، ظلم، فساد و تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی مهمترین مطالبه خانواده‌های معظم شهداست.
کد خبر: ۵۴۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 20September 2022

مبارزه با ظلم و فساد مهمترین مطالبات خانواده‌های معظم شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در مراسم آغاز رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت که در نمازخانه سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه مهمترین پیامی که برای تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در تاریخ عاشورا ثبت شد منحصر به همان تاریخ ۴۰روزه ابتدایی وقوع این قیام است، اظهار داشت: حضرت زینب (س) قافله سالار تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا است.  

وی با بیان اینکه شهادت بعد از تاریخ عاشورا توسط امام راحل به آزادگان جهان هدیه داده شد، افزود: شهادت مسیر مقاومت آزادگان است و مسیر شهادت در طول انقلاب اسلامی تعالی یافت.

استاندار مازندران با عنوان اینکه متعالی‌ترین شهادت توسط سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای دنیا تصویر شد، ادامه داد: سردار سلیمانی مسیر عاشورایی ۱۴۰۰سال گذشته را که از عراق تا شام طی کردند را با پیروی از رهبر معظم انقلاب در قالب جبهه مقاومت در جهان به ثبت رساند.  

حسینی‌پور با بیان اینکه ما بدون شهدا هویت نداریم و با تکریم شهدا باید خود را با این مردان خدایی پیوند دهیم، گفت: برگزاری رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» برای تکریم خانواده‌های معظم ۱۰هزار و ۴۰۰شهید استان با محوریت سپاه کربلا اقدامی ارزشمند است و امید داریم فرهنگ سازی بسیار خوبی در قالب «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» انجام شود.

استاندار مازندران از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان شده توسط خانواد‌های معظم شهدا و ایثارگر پس از اجرای رزمایش با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده‌های معظم خبر داد و خاطرنشان شد: بازخوانی وصیت نامه شهدا در دستور کار مسئولین استان است.

وی با بیان اینکه مسیر اربعین در طول تاریخ مسدود بود و احدی جرأت به راه انداختن چنین مانوری را نداشت، اظهار داشت: این مسیر با رشادت‌های رزمندگان اسلام با پیروی از خط امام راحل به بهای خون هزاران شهید دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم باز شد و امروز همگان با اقتدار در مسیر اربعین گام می‌نهند.

حسینی‌پور از دوران دفاع مقدس به عنوان کربلای ایران یاد کرد و افزود: رزمندگان اسلام در ایران اسلامی با تاسی از حضرت سیدالشهدا علیه السلام جان شیرین خود را تقدیم کردند تا بستر ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم شود.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند، گفت: مبارزه با فساد، ظلم، بی‌عدالتی و تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی مهمترین مطالبات خانواده‌های معظم شهدا است.

استاندار مازندران با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار خانواده‌های معظم شهدا است، گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگانی است.

حسینی‌پور با اظهار اینکه تکریم خانواده‌های معظم شهدا در واقع تجلیل از ایثار و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: ۲۲۰هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شده است و کربلای ایران دنیا را متحول کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بالا رفتن پرچم حضرت سیدالشهدا در کشور‌های مختلف به واسطه خون پاک شهدای کربلای ایران اسلامی است، بر لزوم تکریم مقام والای شهدا و خانواده‌های معظم این مردان خدایی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار