معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح در یاسوج

سرهنگ «برومندزاده» از برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح و اقشار بسیج در یاسوج به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ - 20September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگرچه جنگ و هشت سال دفاع مقدس انسان‌های بزرگی را به ظاهر از ما گرفت و برای تثبیت مسیر انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم، اما برکات زیادی داشت از جمله اینکه بخشی از مقاومت ملت ما در مقابل هجمه‌ها و فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، مرهون ایستادگی و ایثار هشت سال دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس حدود ۵۰۰ برنامه پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها در چهار محور و با هدف تبیین ایستادگی و مقاومت رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

برومند‌زاده گفت: همایش تجلیل از حدود چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور همزمان با سراسر کشور و به صورت ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عطرافشانی گلزار شهدا در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در همه گلزارهای شهدای استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شبیه‌سازی عملیات بیت‌المقدس در طول هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

وی نمایشگاه‌های عکس، کارگاه‌های آموزشی، مراسم شب شعر دفاع مقدس، روایتگری و خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه «شب‌های شیدایی»، رژه اقتدار نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور، مسابقات متعدد ورزشی، اردوهای متعدد جهادی و اعزام تیم‌های جهادی و پزشکی به مناطق کم‌برخوردار، ویزیت رایگان در مراکز درمانی برخی شهرستان‌ها و برپایی ایستگاه سلامت در معابر و اماکن را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت توسط بسیج ادارات و اقشار بسیج، رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع دو هزار بسته کمک آموزشی، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس است.

برومندزاده گفت: همچنین ۱۴۰ نفر از عشایر از اقصی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده عشایر کشور در رژه اقشار بسیج در تهران شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها