مدرسه شش کلاسه شهید «حقانیان» در روستای سروند بم افتتاح شد

آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه شهید «حقانیان» امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، در روستای سروند بم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 20September 2022

مدرسه شش کلاسه شهید «حقانیان» در روستای سروند بم افتتاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدرسه توجه به مدارس مناطق محروم استان را یکی از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش استان در راستای تحقق راهبرد عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی دانست و اظهار داشت: عدالت آموزشی و راه اندازی مدارس در دور افتاده ترین نقاط کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز خاطر نشان کرد: وجود مدارس در دورافتاده ترین مناطق استان و امنیت کنونی نتیجه قطره قطره خون شهداست.
 
رضایی با به بی سوادی بیش از نیمی از مردم در قبل از انقلاب اسلامی گفت: نرخ باسوادی در کشور به بالای ۹۷ درصد رسیده است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان از آماده سازی و بهره برداری از ۲۰ مدرسه تا ابتدای سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز ۴۴ مدرسه در مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.
 
رضا رضایی با اشاره به سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری به استان کرمان از اختصاص اعتباری بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد.
 
آیین افتتاح این مدرسه با حضور همسر شهید حقانیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار