ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان است

امیر «میهن‌دوست» گفت: دفاع مقدس، مجموعه‌ای ارزنده از جانفشانی، فداکاری و از جان گذشتگی کسانی بود که در این صحنه حضور داشتند و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با تدابیر حکیمانه امام راحل،خود را در راه اسلام و قرآن فدا کردند.
کد خبر: ۵۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 20September 2022

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری/لزوم جهاد علم در عصر کنونیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر «سیاوش میهن‌دوست» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس، مجموعه‌ای ارزنده از جانفشانی، فداکاری و از جان گذشتگی کسانی بود که در این صحنه حضور داشتند و هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با تدابیر حکیمانه امام راحل، خود را در راه اسلام و قرآن فدا کردند.

وی بیان کرد: اینک درخت انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است و دشمنان قسم خورده که از روزهای اول انقلاب در تلاش برای سرنگونی نظام مقدسی جمهوری اسلامی بودند به یقین رسیدند که این آرزو را به گور خواهند برد.

امیر میهن‌دوست عنوان کرد: حدود 30 کشور به شکل مستقیم از صدام برای حمله به ایران حمایت می‌کردند اما نیروهای مسلح و مردم دلاور کشور با حضور خود در مناطق عملیاتی آنچنان درخشیدند که ایران اسلامی این دفاع مقدس را با پیروزی به پایان رساند بدون آنکه حتی یک وجب از خاک ایران را تسلیم دشمن کنند.

وی افزود: مهم‌ترین پیام دفاع مقدس ایمان و اعتقاد راسخ مردم به اسلام است. ولایتمداری از همان روز اول پیروزی انقلاب شکل گرفت و مردم با تدابیر ولایت در دفاع مقدس حضور یافتند، جانانه جنگیدند و در زیر پرچم اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم جهاد علمی در عصرکنونی تاکید کرد: جهاد علمی در شاخه‌های گوناگون نظامی، صنعتی، اقتصادی و پزشکی باید مورد توجه قرار گیرد جوانان با جهاد علم، دشمن را شکست دهند.

امیر میهن‌دوست در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های این هفته با دیدار وبیناری رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس ساعت هشت چهارشنبه 30 شهریور با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز می‌شود و روز 31 شهریور با رژه همه یگان‌های نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت.

وی دیدار با ایثارگران و جانبازان و عطرافشانی گلزار شهدا را از برنامه‌های روز 31 شهریور بیان کرد و گفت: در روز اول مهر ساعت 8 تا 10 یک راهپیمایی عمومی برای خانواده کارکنان نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است، دوم مهر از ساعت 10 تا 12 تجلیل از خانواده شهدا ایثارگران و مراسمی برای شهید خردسال «اقدامی» برگزار می‌شود و در آخرین روز هفته دفاع مقدس از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر مراسم عزاداری پیامبر (ص) پیش‌بینی شده است که مسیر آن از پل بزرگمهر تا گلستان شهدا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها