نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

امنیت امروز ایران اسلامی به پشتوانه شهدا و جوانان رزمنده است

آیت‌الله «علما» گفت: ما هیچوقت نمی‌توانیم قدردان خون پاک شهدا و خانواده آنها باشیم زیرا امنیت امروز ایران به پشتوانه شهدا و جوانان رزمنده است.
کد خبر: ۵۴۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 20September 2022

امنیت امروز ایران اسلامی به پشتوانه شهدا و جوانان رزمنده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در آستانه چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهدای کرمانشاهی ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه دستاوردهای نظام مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهدا است.

وی گفت: شهدای گرانقدر این مرزو بوم به واسطه رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بی‌نظیری که در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، به گردن تمامی آحاد این کشور حق ویژه ای دارند و ما یقینأ نمی توانیم حق آنها را ادا کنیم چرا که شهدا با نثار خون پاکشان انقلاب و کشور را بیمه کردند و این کار کمی نیست.

آیت الله علما با بیان اینکه همیشه مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، افزود: یکی از نتیجه‌های خون شهدا را حضور میلیونی زائران در مراسم با شکوه  اربعین دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قدرت و امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است، گفت: ما هیچوقت نمی‌توانیم قدردان خون پاک شهدا و خانواده آنها باشیم زیرا امروز امنیت ایران به پشتوانه شهدا و جوانان رزمنده است.

افتخار ما خدمت خالصانه و صادقانه به ایثارگران است

«خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: اگر امروز شاهد حضور میلیونی زائران در کربلای معلی در مراسم اربعین هستیم به یقین در سایه امنیت و آرامشی است که به برکت رشادت و جانفشانی شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران به دست آمده است.

شهیدی گفت: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور فرامنطقه ای با قدرت و اقتدار در مسائل بین المللی به ایفای نقش می پردازد و دنیا حساب ویژه ای بر روی سخنان مقام رهبری معظم انقلاب باز می کند، همه اینها به یمن و برکت خون شهدا و پشتیبانی‌های خانواده های شاهد و ایثارگر است و این ها برای کشور بسیار ارزشمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه گفت: افتخار خادمان این نهاد مقدس خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به خانواده شهدا و ایثارگران است چرا که ما ایثارگران را ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب دانسته و به این خدمتگزاری خود افتخار می کنیم.

در پایان این مراسم  از خانواده شهید «بهرام رضایی» که در سال ۱۳۶۷ و در سن ۱۷ سالگی در محور سرپل ذهاب به شهادت رسید و همچنین خانواده شهید «علی‌اشرف امیری» که در بمباران سال ۱۳۵۹ در مدسه به شهادت رسید تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار