تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول

سرهنگ جولایی برنامه های مختلف تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر دزفول را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۴۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 20September 2022

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفولسرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در دزفول پرداخت و اظهار داشت: ستادی به همین مناسبت تشکیل و جلساتی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی، نظامی و اصناف برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه های شاخص در این هفته از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان در سالن اجتماعات شهید سوداگر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در روز ۳۰ شهریور خبر داد و افزود: این مراسم همزمان با کل کشور به صورت مستقیم و بعد از پخش تلویزیونی بیانات رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در این مرکز را یادآور شد و گفت: عطرافشانی مزار شهدا توسط بنیاد شهید، ویژه برنامه‌ عملیات کمان ۹۹ توسط پایگاه چهارم شکاری دزفول و سخنرانی فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول پیش از خطبه‌های نمازجمعه در حضور پیشکسوتان دفاع مقدس از برنامه‌های روزهای نخستین هفته دفاع مقدس در دزفول هستند.

سرهنگ جولایی نواختن زنگ ایثار و مقاومت در روز شنبه در مدارس شهرستان دزفول با حضور مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و برگزاری نشست های دانشجویی در رابطه با نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاع در پرتو ولایتمداری جوانان در ۱۱ دانشگاه شهرستان دزفول را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی دیدار با خانواده معزز ایثارگران در چهارمین روز هفته دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: در پنجمین روز هفته دفاع مقدس برنامه‌های آموزشی توسط دفاتر پدافند غیرعامل شهرداری، تیپ ۲۹۲ زرهی و پدافند هوایی برای عموم مردم برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس دزفول با بیان اینکه مراسم پاسداشت از سربازان در یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی در سطح شهرستان برگزار می شود، یادآور شد: روز ششم هفته دفاع مقدس برنامه های بصیرتی درخصوص نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس و وحدت ملی توسط اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهر و روستا اجرا می‌شوند.

جولایی با بیان اینکه نقش اصناف در دوران دفاع مقدس با سخنرانی پیشکسوتان و بازاریان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع دزفول تبیین می شود، خبر داد: نکوداشت فرماندهان دوران دفاع مقدس در آخرین روز هفته دفاع مقدس توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بیان کرد: معاونت فرهنگی و روابط عمومی شهرداری نیز در هفته دفاع مقدس فعال هستند و فضاسازی محیط شهری را انجام می دهند ضمن اینکه رادیو دزفول همگام با صدا و سیمای خوزستان برنامه های خوبی طراحی و اجرا می‌کنند.

وی متذکر شد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با نگاه ویژه به مقوله جهاد تبیین اجرا می‌شوند و امیدواریم فضای گفتمانی برای تببین این موضوع شگل گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها