فرمانده سپاه آمل:

اجتماع بزرگ ۳ هزار نفری بسیجیان در آمل برگزار می‌شود

سرهنگ «داغمه‌چی» گفت: اجتماع بزرگ سه هزار نفری بسیجیان و تجلیل از بسیجیان نمونه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 20September 2022

اجتماع بزرگ ۳۰۰۰ نفری بسیجیان در آمل برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه ناحیه آمل امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سال‌ جاری با شعار «ما مقاوم هستیم» برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اجرا خواهیم کرد و در تمام نواحی مقاومت بسیج شهرستان ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت تشکیل شده است.

سرهنگ داغمه‌چی افزود: دفاع مقدس ما در راستای حرکت سرخ حضرت اباعبدالله (ع) بود و رهبران ما با پیروی از ایشان انقلاب را شکل داده و این دفاع جانانه را انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل بیان داشت: در دفاع مقدس هدف تمام دنیا براندازی این نظام الهی بود، اما با نگاه عبادی حضرت امام توانستیم با ایمان و اراده مقابل این هجمه بایستیم و این پیروزی نتیجه اخلاص رزمندگان بود.

وی با تاکید براینکه در هفته دفاع مقدس ۱۲۰ عنوان با ۹۰۰ برنامه اجرا خواهد شد، اظهار داشت: اجتماع بزرگ ۳ هزار نفری بسیجیان در میدان ۱۷ شهریور و تجلیل از بسیجیان نمونه، رژه موتور سواران، عطرافشانی مزارشهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه شهر‌های شهرستان آمل، نواختن زنگ مقاومت همزمان با اولین سالگرد علامه حسن‌زاده آملی در دبیرستان شیوا با حضور مسئولین استانی، برگزاری نهضت روشنگری در کلیه رده‌های مقاومت در قالب جهاد تبین، برپائی موکب در طول هفته دفاع مقدس، افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی، توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مراسم آبرو محله و برگزاری جشنواره سرود از جمله آنهاست.

داغمه‌چی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشگیری از تحریف واقعیات هشت سال دفاع مقدس، از برگزاری جلسات تبیین و روشنگری همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: رسانه‌ها و افراد توانمند به تبیین حقایق دفاع مقدس و رشادت و شجاعت و ایستادگی و مقاومت ملت ایران و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما از هر بهانه‌ای برای وارد کردن ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کنند، ولی استکبار جهانی و همه دشمنان بدانند که این مردم پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و شعارشان هم این است که «ما مقاوم هستیم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار