فرماندار شهرستان زنجان خبر داد؛

پایان ساماندهی گلزار شهدای زنجان تا دو سال آینده

«خالقی» گفت: ساماندهی گلزار شهدا در زنجان طی یکی دو سال آینده به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ - 21September 2022
۱۸۰ هزار نفر در پیاده‌روی اربعین در زنجان شرکت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «پرویز خالقی» فرماندار شهرستان زنجان امروز در حاشیه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در زنجان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برای ادای دین به شهدا باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای حفظ خاک ایران اسلامی از ارزشمندترین داشته خود گذشتند، عنوان کرد: باید برای قدردانی از این ایثار به عملکرد خود بنگریم و ببینیم چقدر حاضریم در راه خدا از داشته‌های خود بگذریم.
 
این مسئول با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و شهدای این دوران اضافه کرد: مسئولیت ما این است که یاد این دلیرمردان را گرامی داریم.
 
خالقی با اشاره به اینکه در کمیته تطبیق در زمینه نامگذاری و یا جا به جایی نام کوی و بزرن‌ها تنها موردی که بدون تامل انجام می‌شود، نامگذاری این محل‌ها به نام شهدا است، تصریح کرد: نام شهدا زینت بخش معابر است.
 
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در همه سفر‌ها و برنامه‌ها مبدا برنامه‌ها گلزار شهدا است، اضافه کرد: این اقدام در راستای متبرک شدن به نام شهدا است.
 
وی با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدا در زنجان طی یکی دو سال آینده به پایان خواهد رسید، بیان داشت: تلاش می‌شود این محل به عنوان یک زیارتگاه برای مردم آماده شود.
 
خالقی با اشاره به آیین پیاده روی اربعین در سال جاری در زنجان گفت: برآورد‌ها برای این آیین حضور ۳۰ هزار زنجانی بود، اما ۱۸۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند که مقصد آن مزار شهدای گمنام بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها