مدیرکل بنیاد شهید مازندران مطرح کرد؛

ساماندهی ۱۰۲۹ گلزار شهدا در مازندران

«کهنسال» با اشاره به اینکه مازندران دارای هزار و ۵۸۷ گلزار شهدا است، گفت: تاکنون هزار و ۲۹ گلزار با ۶۶ درصد پیشرفت، ساماندهی شد.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 10November 2022

غیرت و شرافت شهدا موجب تداوم نظام و حفظ جامعه شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: حضور در جلساتی که مزین به نام شهدا است ابعاد معنوی فراوانی را برای هر مسئولی به همراه دارد.

کهنسال افزود: شهدا ناظر بر جلسات خود هستند و شما دعوت شدگان شهدا محسوب می‌شوید، نگاه دلی شما در امر ساماندهی گلزار شهدا قابل تحسین است، همه ما باید نگاه رفتاری شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم. ساماندهی گلزار شهدا بخشی از همین اندیشه پاک و ناب شهدا است و در قالب یک آثار توصیفی برای جوانان، نوجوانان و آیندگان تبیین شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه این استان هزار و ۵۸۷ گلزار بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۲۷ مزار است، عنوان کرد: تاکنون هزار و ۲۹ گلزار که دارای شش هزار و ۷۱۰ مزار است با ۶۶ درصد پیشرفت، ساماندهی شد.

وی افزود: ۹۶ گلزار شهدای استان که دارای ۸۵۶ مزار بوده، با پیشرفت فیزیکی ۸ درصد در دست اقدام است، ۴۶۲ گلزار با ۲ هزار و ۶۶۱ مزار باقی مانده است که برای ساماندهی این گلزار‌ها ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است، به حول قوه الهی، شهدای عزیز و مشارکت دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم همزمان با کنگره سرداران شهید در سال ۱۴۰۳، مابقی گلزار‌های شهدا استان را ساماندهی کنیم.

کهنسال بیان کرد: ارائه گزارش بسیج سازندگی در خصوص ساماندهی ۱۳۶ گلزار شهدا ظرف دو ماه آینده، ساماندهی گلزار شهدای امامزاده عباس ساری، بهشت فاطمه، یادمان شهید گمنام منطقه عشرستاق یانه سر بهشهر، ساماندهی مزار شهید عبدالله قربانی در روستای سد گلورد بهشهر، ساماندهی گلزار شهدای روستای اومال، بریجان ولجی محله از نکا، گلزار شهدای منطقه هزار جریب نکا روستا‌های پچت، خرم چماز و شیت، گلزار شهدای صلحدار کلا سیمرغ دستور کار این جلسه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار