وصیت نامه شهید «فتح الله نوروزی»:

برای پیشرفت اسلام و انقلاب بیشتر کار کنید

در فرازی از وصیت نامه شهید «فتح الله نوروزی» آمده است: برادران مسلمان! برای پیشرفت اسلام و انقلاب بیشتر کار انجام دهید.
کد خبر: ۵۵۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ - 05December 2022

برای پیشرفت اسلام و انقلاب بیشتر کار کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«فتح الله نوروزی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابلسر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«فتح الله نوروزی» فرزند «روح الله» چهاردهم آذر ۱۳۴۲ در بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۶ در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

شهادت آرزوی نهایی من است. اگر می‌خواهید روح مرا شاد کنید شب‌های جمعه به سراغ فقرای شهر و یا یتیم‌هایی که پدران‌شان در راه اسلام و دفاع از قرآن شهید شده اند بروید و آن‌ها را دلداری دهید.

از شما ملت شهیدپرور می‌خواهم که در راه انقلاب خدمت کرده و پا به پای روحانیون و امام عزیزمان پیش بروید و دست از آنان نکشید.

برادران مسلمان! برای پیشرفت اسلام و انقلاب بیشتر کار انجام دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار