مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر کرد

«نیک بخش» گفت: دفاع مقدس باعث صدور انقلاب اسلامی به همه جهان شد و در تمام دنیا دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مطرح است.
کد خبر: ۵۴۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 26September 2022

۱۶۱ مزار شهید ساماندهی نشده در زنجان وجود داردبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هیچ کشوری آغاز جنگ گرامی داشته نمی‌شود، ولی در جنگ تحمیلی ایران و عراق ما شروع کننده جنگ نبودیم و هشت سال دفاع جانانه جبهه حق و باطل بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس بیان کرد: این جنگ باعث صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان شد و در تمام دنیا دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مطرح است.

وی با یادآوری اینکه از سه هزار مزار شهید استان زنجان، ۱۶۱ مزار ساماندهی نشده و تا شهریور سال آینده ساماندهی خواهد شد، گفت: امسال طرح سپاس به منظور دیدار با تمام ایثارگران برگزار می‌شود.

نیک‌بخش به برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های مذهبی از جمله زیارت عاشورا، مشارکت در برنامه اربعین حسینی، مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه پایش سلامت شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس و آبروی محله، رونمایی از چند کتاب با مشارکت بنیاد شهید و با مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اقداماتی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات خاطره نویسی و عکس، برگزاری یادواره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان و فراخوان تهیه فیلم مستند، آغاز ساماندهی گلزار شهدا در سطح استان، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز به مناسبت این هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها