استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیشکسوتان دفاع مقدس برگ‌های زرین تاریخ ملت ایران هستند

«احمدزاده» با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگ‌های زرین تاریخ ملت ایران هستند، گفت: افتخار می‌کنیم به وجود رزمندگان عزیزمان که در دوران دفاع مقدس نگذاشتند دشمنان در توطئه خود برای سرنگونی انقلاب موفق شوند.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید علی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: ریشه انقلاب اسلامی تفکر توحیدی، ایمان، اعتقاد و باورها بود و در دوران دفاع مقدس، شرق و غرب در مقابل این باور الهی متحد شد، تمام توان استکبار در یک طرف قرار گرفت و همه جبهه کفر در مقابل یک حکومت تنهای توحیدی قرار گرفت اما خداوند یاری کرد و رزمندگان ما جهاد کردند و در مقابل دشمن ایستادند زیرا خداوند مقدر کرده و این وعده الهی است که مستضعفان وارثان زمین خواهند شد.

وی با اشاره به دستاوردهای دوران دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور ما داشت و سبب اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد به طوری که امروز دشمن جرأت و توان برخورد و مقابله با سپاه ما را ندارد و نیروهای مسلح ما با اقتدار در دریا و زمین در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را برگ‌های زرین تاریخ ملت ایران دانست و گفت: قبل از انقلاب و در دوران پادشاهان مختلف، بخش‌هایی از خاک کشور ما جدا شد اما افتخار می‌کنیم به وجود رزمندگان عزیزمان که نگذاشتند دشمنان در توطئه خود برای سرنگونی انقلاب موفق شوند.

احمدزاده با بیان اینکه ما ارزش‌هایمان را حفظ کردیم و هنوز در این مسیر هستیم و به گفته رهبر معظم انقلاب قدمی از ارزش‌ها عدول نشده است، ابراز کرد: حکومت توحیدی در حال جهانی شدن است و جبهه مقاومت در اقصی نقاط دنیا در حال شکل‌گیری است و دشمن قادر نیست جلوی روند پیشرفت انقلاب ما و جهانی شدن تفکر امام و رهبری را بگیرد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر برخی آب به آسیاب دشمن ریختند و از دسیسه‌های دشمن غافل هستند در حالی که هنوز ابعاد حادثه مشخص نشده است، متذکر شد: نیروهای نظامی ما دارای باورهای الهی هستند و در دین اسلام حقوق بشر بالاتر از همه مسائل دیده شده است، ما قدردان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح هستیم و خدا را سپاسگزاریم که در حکومتی خدمت می‌کنیم که برای کارمان پاداش الهی نوشته می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما الگوهای متعددی در دوران دفاع مقدس داشتیم که شرف آفریدند و ارزش ها را زنده کردند، گفت: شهید قاسم سلیمانی الگوی جهانی خروجی دفاع مقدس بود در عین حال که همه ژنرال‌های دنیای کفر با شنیدن اسمش می‌لرزیدند اما وقتی این شخصیت بزرگ به یک کودک بی‌سرپرست می‌رسید آن کودک با وجود حاج قاسم احساس آرامش می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار