استاندار سمنان:

ترس دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری ما است

«هاشمی» گفت: دشمنان این نظام و انقلاب امروز از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری ملت ایران ترس و واهمه دارند.
کد خبر: ۵۴۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 21September 2022

ترس دشمنان ، از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در مراسم آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان و حماسه‌آفرینان که در روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، فرماندهان نیروهای مسلح، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و ارتباط زنده تصویری با رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام موفقیت‌هایی که کشورمان در بخش‌های مختلف دفاعی، نظامی و دیگر بخش‌ها به دست آورده است مرهون و برگرفته شده از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری پیشرو در عرصه‌های مختلف در دنیا شناخته شده است، به برکت خون شهدا و ایثارگری و دلاورمردی و رشادت رزمندگان و جانبازان این مرز و بوم است. دشمنان این نظام و انقلاب امروز از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری ملت ایران ترس و واهمه دارند.

هاشمی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راهکار برای توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در تمامی ابعاد و زمینه‌ها است گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای قدردانی از ایثار و مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس است.

این مسئول با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان این مرز و بوم امروز به افکار، ایمان، تقوا و دیانت مردم طمع کرده‌اند و این در حقیقت یکی از مشخصات و مؤلفه‌های اصلی تهاجم فرهنگی آنها است.

انتهای پیام/ راضیه لواف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار