همزمان به هفته دفاع مقدس انجام شد؛

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در مازندران + تصاویر

همزمان با چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس، در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت از تعداد ۳۰ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در سالن غدیر سپاه کربلا رونمایی شد.
کد خبر: ۵۴۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس، در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که با حضور تصویری رهبر معظم انقلاب برگزار شد، از تعداد ۳۰ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در سالن غدیر سپاه کربلا رونمایی شد.

این مراسم با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان، امیر دریادار دوم «آریا شفقت» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و جمعی از فرماندهان، سرداران، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند.

به گفته سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای تولید ۱۰۰ عنوان کتاب در سال جاری هدفگذاری کرده است و علاوه بر این، تعداد ۵۰ عنوان کتاب نیز تا پایان سال تولید و رونمایی خواهد شد.

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در مازندران

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در مازندران

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در مازندران

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار