نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

دفاع مقدس راه را برای پیشرفت ملت ایران باز کرد

آیت‌الله «‌نورمفیدی» گفت: پیشرفت‌هایی را که امروز بدست آورده‌ایم از نتایج آن شب و روزهای دفاع مقدس بوده و دفاع مقدس راه را برای پیشرفت ملت ایران باز کرد.
کد خبر: ۵۴۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، ‌امروز چهارشنبه 30 شهریور با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین استانی و پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان دست به دست هم دادند و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند تا نظام نوپای اسلامی را نابود کنند و همه استکبار جهانی از این موضوع پشتیبانی کردند و یک دنیا در برابر نظام مقدس ایران اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: در آن زمان رزمندگان در جبهه حضور یافتند و یکپارچه برای رضای خدا در مقابل همه دشمنان ایستادند و یک وجب از خاک وطن اسلامی را در اختیار دشمن قرار ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: ایثارگری‌های پیشکسوتان به عنوان یک فرهنگ باید در کشور عمیق بشود زیرا هشت سال دفاع مقدس چهره ملت ایران را در برابر همه جهانیان یک چهره نورانی و مقاوم نشان داد و موجب بیداری در کل جهان شد.

این مسئول بیان داشت: پیشرفت‌هایی را که امروز بدست آورده ایم از نتایج آن شب و روزهای دفاع مقدس بوده و دفاع مقدس راه را برای پیشرفت ملت ایران باز کرد.

در پایان این مراسم از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس تولید شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان رونمایی شد.

دفاع مقدس راه را برای پیشرفت ملت ایران باز کرد

دفاع مقدس راه را برای پیشرفت ملت ایران باز کرد

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار