فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان:

پیشکسوتان دفاع مقدس با همه وجود از انقلاب اسلامی و عزت ملی دفاع کردند

امیر سرتیپ دوم «‌اصغرزاده» گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس کسانی هستند که از آسایش و جان و آینده خود گذشتند و همه داشته‌هایشان را به مصاف دشمن بردند و از اسلام، کشور، انقلاب و عزت ملی دفاع کردند.
کد خبر: ۵۴۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، امروز چهارشنبه 30 شهریور با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین استانی و پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای گلستان برگزار شد.

در این آیین امیر سرتیپ دوم «سهراب اصغرزاده» فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس کسانی هستند که از آسایش و جان و آینده خود گذشتند و همه داشته‌هایشان را به مصاف دشمن بردند و از اسلام، کشور، انقلاب و عزت ملی دفاع کردند که برخی از آنان عروج کردند و برخی دیگر ماندند تا آن خاطرات را به آیندگان بازگو کنند.

وی افزود: تجلیل و تکریم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس توصیه معکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه ما وظیفه داریم این امر مهم را انجام دهیم تا از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل بیاوریم.

در پایان این مراسم از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس تولید شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان رونمایی شد.

پیشکسوتان دفاع مقدس با همه داشته هایشان از انقلاب اسلامی و عزت ملی دفاع کردند

پیشکسوتان دفاع مقدس با همه داشته هایشان از انقلاب اسلامی و عزت ملی دفاع کردند

پیشکسوتان دفاع مقدس با همه داشته هایشان از انقلاب اسلامی و عزت ملی دفاع کردند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار