فرماندار کوهبنان:

گسترش مکتب شهید سلیمانی باعث رعب دشمن شده است

«جعفری» گفت: امروزه مکتب سردار دل‌ها در جهان به سرعت در حال گسترش و فراگیری بوده و باعث رعب و وحشت دشمنان شده است.
کد خبر: ۵۴۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ - 21September 2022

گسترش مکتب شهیدسلیمانی باعث رعب دشمن شده است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، فرماندار کوهبنان و جمعی از مسئولین و ایثارگران دوران دفاع مقدس، در آستانه‌ هفته دفاع مقدس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

«روح‌الله ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در ابتدای این دیدار اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را امروز در جای جای جهان و منطقه شاهد هستیم که این مهم نشان از اقتدار نظام اسلامی همچنین قدرت ولایت و رهبری ولی امر مسلمین دارد.

ابراهیمی بیان کرد: دولت با قدرت و صلابت در عرصه بین‌المللی حضور دارد که نمونه بارز آن شرکت در کنفرانس و نشست‌های روز‌های اخیر است.

«مجید توکلی» فرماندار کوهبنان نیز در ادامه گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و تجلیل از آنان وظیفه همگان است.

وی افزود: امروزه مکتب سردار دل‌ها در جهان به سرعت در حال گسترش و فراگیری بوده و این مهم باعث رعب و وحشت دشمنان و بدخواهان شده است.

همچنین، حجت‌‌الاسلام «مرتضی جعفری» امام جمعه کوهبنان نیز در این دیدار گفت: همگان باید در راه هدایت‌گری، انقلابی‌گری و جهاد تبیین تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی با دست خالی در برابر ابرقدرت‌ها جانانه ایستادگی کرد و سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با توجه به منویات ولایت و رهبری پیروزی را برای کشور ما رقم زدند؛ در حالی که حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن در نیامد.

امام جمعه کوهبنان گفت: ایمان و تقوا باعث پیروزی و عزت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس شد و امروز این مهم باعث نفرت ما از فتنه و فتنه‌گران می‌شود.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: پایبندی به اصول و ارزش‌ها، انقلابی بودن، بصیرت و معرفت، تبعیت از ولایت و رهبری افراد در بحران‌ها بروز و ظهور می‌کند؛ لذا امروزه جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه همگان است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: جا دارد صدا و سیما بیشتر در راستای دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و... گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: سردار دل‌ها به‌عنوان افتخار جهان بار‌ها بر حمایت و تبعیت از ولایت و رهبری تاکید کرده است که این‌ مهم‌ حجت را بر ما تمام می‌کند تا همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار