فرمانده سپاه سوادکوه:

فیلم داستانی «پای پرواز من» به مناسبت هفته دفاع مقدس اکران می‌شود

«قزلباش» از اکران فیلم داستانی «پای پرواز من» با محوریت شهید مدافع حرم «روح‌الله عمادی» به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 21September 2022

فیلم داستانی «پای پرواز من» به مناسبت هفته دفاع مقدس اکران می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمدباقر قزلباش» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه به مناسبت هفته دفاع مقدس، رمز پیروزی در دفاع مقدس را نصرت الهی، ایمان به خدا، رهبری امام راحل و تلاش و مجاهدت رزمندگان برشمرد و اظهار داشت: طبق اصل نظامی با توجه به برتری تجهیزاتی و نیروی نظامی رژیم بعث، صدام و دنیا پیروزی را از آن رژیم بعث می‌دانستند اما آنها نصرت الهی و رهبری امام را حساب نکرده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه پس از ۴۲ سال، اکنون دفاع مقدس تبدیل به یک فرهنگ شده است، بر لزوم انتقال این فرهنگ توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

وی از برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی و رده‌های مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در این ایام در شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری ۱۲یادواره شهدا، توزیع ۳۷۰ بسته بهداشتی، ۳۳۰ بسته لوازم تحریر، ۱۵۰ بسته پروتئینی میان نیازمندان و محرومان، افتتاح خانه محروم، افتتاح دو طرح اشتغالزایی، مسابقه استانی قهرمانی تکواندو رده خردسالان، گشت رضویون، نمایشگاه نقاشی و عکاسی دفاع مقدس، اکران فیلم «پای پرواز من» با محوریت شهید مدافع حرم عمادی، مسابقات ورزشی، جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت از جمله آنهاست.

قزلباش با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید، بیان داشت: به همین منظور راویان دفاع مقدس در سطح مدارس در طی این ایام حضور خواهند یافت و شهدای شاخص دانش آموزی و فرهنگی نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار