در آستانه هفته دفاع مقدس؛

کتابخانه تخصصی «جهاد و مقاومت» استان قم افتتاح شد

کتابخانه تخصصی جهاد و مقاومت استان قم امروز در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ - 21September 2022

کتابخانه تخصصی جهاد و مقاومت استان قم افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کتابخانه تخصصی جهاد و مقاومت استان قم امروز در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس افتتاح شد.

در این آیین، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم توضیحاتی پیرامون محتوای کتابخانه ارائه کرد.

به گفته وی، کتابخانه فوق در طبقه دوم ساختمان مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع شده و شامل ۱۴ هزار جلد کتاب در ۵ هزار و ۸۰۰ عنوان در زمینه‌های کودکان، رمان، خاطرات، تاریخ شفاهی، اسنادی، اطلس‌ها و کالک‌های نظامی در دو زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌باشد.

همچنین حدود ۸۵۰ جلد کتاب اسنادی ویژه پژوهشگران نیز در مخزن کتابخانه، پذیرای محققان و پژوهشگران است.

کتابخانه تخصصی جهاد و مقاومت استان قم با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان دائر و در سامانه کتابخانه ملی کشور نیز ثبت شده است؛ علاقمندان می‌توانند از طریق مجازی، در جریان فهرست کتاب‌های کتابخانه فوق قرار بگیرند.

در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی جهاد و مقاومت استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان، عباس ذاکریان فرماندار قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و تعدادی دیگر از مسئولان و نمایندگان دستگاه های استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار