استاندار چهارمحال و بختیاری:

فتنه‌گران داخلی زمینه‌ساز تجاوزات خارجی هستند

«حیدری» گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که فتنه‌گران داخلی همواره زمینه‌ساز تجاوز خارجی هستند و اجرای ترفند‌های بیگانگان بدون هموارسازی عوامل داخلی آن‌ها امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۵۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ - 21September 2022

فتنه‌گران داخلی زمینه‌ساز تجاوزات خارجی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان با بیان اینکه جنگ تحمیلی تهدیدی بود که به فرصت دفاع مقدس تبدیل شد، اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از درس بود که یکی از این درس‌ها توجه به این است که در تمامی شرایط و زمان‌ها دشمن وجود دارد و تنها روش‌ها و ترفند‌های او تغییر کرده است؛ درحقیقت دشمن از دشمنی خود دست برنمی‌دارد و همچنان ضدیت آن‌ها با جبهه حق پابرجاست.

حیدری افزود: در دوران دفاع مقدس مشکلات و کمبود‌های مادی بسیاری وجود داشت، اما ایمان به خدا، شجاعت و اراده‌های بلند جای خالی این کمبود‌ها را پر کرد؛ همچنین دفاع مقدس به ما آموخت که فتنه‌گران داخلی همواره زمینه‌ساز تجاوز خارجی هستند و اجرای ترفند‌های بیگانگان بدون هموارسازی عوامل داخلی آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: تجاوز حزب بعث صدام بدون همکاری منافقان انجام نمی‌شد در حوادث چند روز اخیر کشور نیز شاهد هستیم که کوموله‌ها، منافقان و مریم رجوی، سلطنت‌طلبان و... به میدان آمده و حرف از تجزیه ایران می‌زنند که تنها راه مقابله با این فتنه‌ها نیز بصیرت و آگاهی جامعه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس عواملی همچون رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره)، انسجام مردم ایران، وحدت و شجاعت ملت، تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین رسالت امروز جهاد تبیین است. باید زیبایی‌ها، ایثار، پیروزی‌ها، وحدت و... که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، بیان شوند؛ در هفته دفاع مقدس نیز فرصت بسیار خوبی برای بیان این موضوعات در شکل‌های مختلف ایجاد می‌شود؛ همچنین لازم است که تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و... به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حیدری با اشاره به کار‌های جهادی دولت سیزدهم، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری رتبه دوم را در بین ۳۱ استان کشور در اعتبار مصوب به خود اختصاص داده که به دلیل وجود محرومیت‌ها در این استان است، اما با تزریق حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان در یک تا دو سال آینده شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه طرح‌های آب‌رسانی، پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه طرح‌های راه‌سازی و سه هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه کشاورزی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت و امروز شاهد هستیم که اجرای طرح‌های استانی رونق پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار