استاندار کرمان:

امنیت و آرامش مردم خط قرمز است

«فداکار» گفت: امروز امنیت مردم شوخی بردار نیست و امنیت و آرامش مردم خط قرمز است و با هیچ کس در زمینه ناامنی مماشت نخواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ - 22September 2022

امنیت و آرامش مردم خط قرمز است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمد مهدی فداکار»  استاندار کرمان صبح امروز در مراسم رژه ۳۱ شهریور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین طلیعه دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس آغاز دوران شرافتمندی است که ملت ایران اصلا به این شکل ندیده بود، اظهار داشت: گرامیداشت این هفته یک ضرورت است و هفته دفاع مقدس، روایت دفاع ملتی است که به تنهایی در مقابل دنیا ایستاد.

استاندار کرمان ادامه داد: ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، لنگر ثبات برای غرب در منطقه بود و بر همین اساس اهمیت ویژه‌ای داشت و مدیرانی که در آن دوران حکومت می‌کردند، کاملا به غربی‌ها وابسته بودند.
 
وی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام اهداف و ظرفیت غربی‌ها به هم ریخت و از همان ابتدا اقدام به توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران کردند و حدود یک سال و نیم قبل از دوران دفاع مقدس توطئه‌های مختلفی را در نقاط مختلف کشورمان به کار بستند اما به نتیجه نرسیدند.
 
فداکار گفت: آخرین طرحی که غربی‌ها در آن دوران علیه کشورمان برنامه‌ریزی کردند، حمله نظامی بود که در آن زمان ارتش آمادگی لازم را نداشت و سپاه نهال کوچک انقلاب بود و به طور کلی آمادگی لازم در کشور وجود نداشت اما در مقابل دشمن مجهز بود چرا که همه دنیا به کمک صدام آمده بودند و ایران اسلامی به معنای واقعی در مقابل همه ایستاد.
 
استاندار کرمان ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس تجربه بزرگی بود که فهمیدیم باید دست به زانو خود بگیریم و بلند شویم و اگر امروز آسایش و امنیت داریم، مرهون و مدیون خون شهدایی هستیم که خونشان ریخته شده است.
 
وی با بیان اینکه کار با عظمتی در دوران دفاع مقدس انجام شد که ارزش کار مشخص است، تصریح کرد: امروز امنیت مردم شوخی بردار نیست و امنیت و آرامش مردم خط قرمز است و با هیچ کس در زمینه ناامنی مماشت نخواهد شد. 
 
فداکار با تاکید بر اینکه آمادگی برای دفاع یک ضرورت همیشگی است، خاطر نشان کرد: در جنگ آنچه که ما را موفق کرد؛ اطاعت محض از رهبری و کار خالصانه بود و هنوز هم رمز موفقیت ما همین است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها