فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک درگفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع پیروزمندانه ملت ایران حقیقت انکارناپذیر تاریخ اسلام است

سرهنگ «سرکاش» گفت: پاسداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس؛ تداوم دفاع پیروزمندانه و مقتدرانه ملت ایران حقیقت انکارناپذیر تاریخ اسلام است.
کد خبر: ۵۴۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ - 22September 2022

تداوم دفاع پیروزمندانه و مقتدرانه ملت ایران را حقیقت انکارناپذیر تاریخ اسلام استسرهنگ پاسدار «غلامرضا سرکاش» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در  زاهدان اظهار داشت: پاسداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس؛ تداوم دفاع پیروزمندانه و مقتدرانه ملت ایران حقیقت انکارناپذیر تاریخ اسلام است.

سرهنگ سرکاش گفت : با گذشت ۴۲ سال از آغاز تحمیل جنگی که از سوی صدام و رژیم بعثی، اما در واقع یک جنگ جهانی تمام عیار برای محو انقلاب اسلامی و بر اساس طرح‌های تجاوز و هدف تعیین شده قرار بود چند روزه به فتح تهران برسند. آنچه در اذهان و افکار عمومی جهانیان مورد تکرار و تاکید قرار می‌گیرد، هنرمندی امامین انقلاب اسلامی در تبدیل این تهدید به فرصتی بالنده برای استحکام نظام و پی ریزی بنیان های اقتدار دفاعی و بازدارنده کشور است.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران اقدامی ناقض مبانی و حقوق بین المللی و بر هم زننده ثبات منطقه بود و آثار و تبعات ویرانگر آن بر امنیت منطقه ای با حمایت قدرت های استکباری و سلطه گر و در راس آن‌ها دولت تروریست و جنگ افروز ایالات متحده آمریکا و همراهی ارتجاع منطقه با متجاوز، باعث استمرار تجاوز و وقوع جنگ های دیگری در منطقه راهبردی خلیج فارس و غرب آسیا شد.

این مسئول بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس نه تنها شکست جبهه متحد دشمنان انقلاب اسلامی را رقم زد، بلکه آوردگاه مقاومت و ایستادگی شگفت انگیز ملت ایران با صدور واقعی انقلاب اسلامی به فراسوی جغرافیای میهن عزیزمان، بسترها و زمینه های شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا و آغاز روند خفت‌بار افول و شکست دو ابرقدرت جهانی آن روزها را پدید آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: اراده آهنین ملت ایران و بسیجیان سپاه شهرستان کنارک که ریشه در فرهنگ قرآن و عاشورا دارد هر روز بالنده تر از دیروز، پشتوانه مستحکم مسیر آرمانی و تکاملی انقلاب اسلامی است و شعاع خیره کننده آن به یاری خدای کریم نسل های جوان امروز و فردای این مرز و بوم را در میدان جهاد برای استقلال، امنیت و سلامت مردم، مهیای نقش آفرینی های بزرگ و سرنوشت‌ساز نگه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار