مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند:

جریان نفاق داخلی همواره پیاده‌نظام دشمن خارجی بوده است

حجت‌الاسلام «پورغلامی» گفت: درس مهم دفاع مقدس که به درد نسل امروز نیز می‌خورد این بود که توطئه‌ها و ترفندهای بیگانگان بدون همکاری و هموارسازی جاده از طرف ایادی داخلی امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۵۴۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 24September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «قدرت‌الله پورغلامی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند در مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان که امروز دوم مهرماه در سومین روز از هفته دفاع مقدس به همت سپاه فراشبند با‌ حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و ادارات مختلف شهرستان با استفاده از خودروهای سازمانی و شخصی در شهرستان فراشبند برگزار شد اظهار داشت: درس مهم دفاع مقدس که به درد نسل امروز نیز می‌خورد این بود که توطئه‌ها و ترفندهای بیگانگان بدون همکاری و هموارسازی جاده از طرف ایادی داخلی امکانپذیر نیست.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند ضمن اشاره به درسها و عبرتهای جنگ ۸ ساله ایران با ارتش متجاوز بعثی یادآور شد: درهمه شرایط دشمن وجود دارد و گریزی از این مطلب نیست لیکن ترفندهای آن تغییر می‌یابد .

حجت الاسلام پورغلامی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش اقتدار، تجدید عهد و پیمان دوباره با آرمان بلند حضرت امام و شهدا است افزود : در سخت‌ترین شرایط و با بیشترین کمبودهای مادی، اگر شجاعت، ایمان، تقوا، استقامت و ولایتمداری حاکم باشد می‌توان در برابر دشمن ایستاد و پیروز شد کما اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همینطور شد.

وی در پایان گفت: درس مهم دفاع مقدس این است که توطئه‌ها و ترفندهای بیگانگان بدون همکاری و هموارسازی جاده از طرف ایادی داخلی امکانپذیر نیست و تجاوز عراق به ایران نیز با اقدامات منافقانه لیبرالها و جریانهای نفاق کلید خورد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها