شهادت جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ - 25September 2022

چهار جوان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری شهاب از شهادت یک جوان فلسطینی در درگیری‌های سحرگاه امروز (یکشنبه) با نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس واقع در کرانه باختری خبر داد.

گروه مقاومت موسوم به عرین الاسود (بیشه شیران) ضمن تسلیت خبر شهادت این جوان فلسطینی افزود: «سائد الکونی» جوان فلسطینی ساکن منطقه «التعاون» نابلس سحرگاه امروز و در حالی که سوار بر موتورسیکلت خود با نظامیان صهیونیست درگیر شد، به ضرب گلوله آن‌ها به شهادت رسید.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم ضمن تأیید خبر شهادت این جوان فلسطینی اعلام کرد: یک فرد مسلح پس از تیراندازی به مواضع نظامیان اسرائیلی در نابلس، به ضرب گلوله آن‌ها کشته شد.

همچنین بر اثر این درگیری‌ها سه جوان فلسطینی دیگر به صورت سطحی و متوسط زخمی شدند که حال آن‌ها مساعد گزارش شده است.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس در واکنش به خبر شهادت جوان فلسطینی در نابلس اعلام کرد: درگیری‌های سحرگاه امروز در نابلس و دو شهرک الطور و سلوان در قدس اشغالی بیانگر قدرت ملت فلسطین در تحمیل اراده خود و آمادگی آن‌ها برای ورود به نبرد دفاع از مسجد الاقصی است.

جنبش «المجاهدین» فلسطین نیز ضمن تسلیت شهادت سائد الکونی در نابلس و تمجید از همه رزمندگان مقاومت در نابلس و کرانه باختری که با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کنند، تأکید کرد: این مقاومت و مقابله بیانگر ناتوانی صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها برای شکستن اراده و مقاومت ملت فلسطین است.

در خبری دیگر، همزمان با نزدیک شدن به روز‌های موسوم به اعیاد یهودیان، شهرک‌نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست بامداد امروز به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند. منابع فلسطینی اعلام کردند از نخستین ساعات سحرگاه امروز تا کنون حدود ۱۱۴ شهرک نشین به مسجد الاقصی یورش برده‌اند. نظامیان صهیونیست نیز به‌صورت گسترده در ورودی‌های مسجدالاقصی به‌ویژه نزدیک مصلای باب الرحمه حضور دارند و از ورود فلسطینی‌ها به داخل صحن‌های مسجدالاقصی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار