مسجدالاقصی به پایگاه نظامی تبدیل شد!

شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی گفت: اشغالگران صهیونیست مسجدالاقصی را به یک پادگاه نظامی تبدیل کرده‌اند و این اقدامات آن‌ها بر خلاف همه شرایع و قوانین است.
کد خبر: ۵۴۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ - 26September 2022

مسجدالاقصی به یک پادگاه نظامی تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی در گفت‌وگو با المیادین، اظهار داشت: نظامیان صهیونیست امروز با شدت هر چه تمام‌تر فلسطینی‌ها را در داخل مسجدالاقصی سرکوب کرده‌اند.

صبری افزود: اشغالگران صهیونیست مسجدالاقصی را به یک پادگاه نظامی تبدیل کرده‌اند و این اقدامات آن‌ها بر خلاف همه شرایع و قوانین است.

خطیب مسجدالاقصی ادامه داد: آنچه امروز در مسجدالاقصی در حال رخ دادن است بسیار خطرناک است و رژیم صهیونیستی می‌خواهد با اعمال زور و خشونت اراده خود را بر فلسطینی‌ها تحمیل کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هرگز تسلیم سرکوبگری رژیم صهیونیستی نخواهیم شد، آن‌ها با این اقدامات می‌خواهند راستگرایان افراطی را راضی نگه دارند.

در همین رابطه، محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ما با نگرانی تحولات داخل مسجدالاقصی را دنبال می‌کنیم و شنیدن این اخبار ما را دچار غم و اندوه می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با سوء استفاده از سکوت جهان عرب، پروژه‌های خودش را در مسجدالاقصی از جمله تقسیم زمانی و مکانی آن را اجرایی نماید.

از صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز اعیاد یهودی یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و تدابیر شدید نظامی در قدس اشغالی برقرار شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار