حماس:

حملات صهیونیست‌ها عزم و اراده خطیب مسجدالاقصی را تضعیف نمی‌کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: حملات صهیونیست‌ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
کد خبر: ۵۷۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 05February 2023

حملات صهیونیست‌ها علیه خطیب مسجدالاقصی عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هجمه گسترده رژیم صهیونیستی و رسانه‌های عبری علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی هرگز عزم و اراده او را تضعیف نکرده و او را از ادامه دفاع از قدس و مسجد الاقصی بازنمی‌دارد.

این جنبش مسئولیت هرگونه پیامد و عواقب اینگونه جوسازی‌ها را متوجه کابینه رژیم صهیونیستی دانست.

«محمد حماده» سخنگوی حماس در قدس عنوان کرد که تلاش‌های نافرجام اشغالگران صهیونیست برای حذف شخصیت‌های دینی و ملی و افراد تاثیرگذار در عرصه قدس و مسجد الاقصی، در راستای طرح اشغال نهایی مسجد الاقصی صورت می‎‌گیرد تا این رژیم بتواند به راحتی برنامه‌های خود را در زمینه تقسیم زمانی و مکانی این مسجد و زمینه‌سازی برای تخریب آن به منظور ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه‌های آن فراهم کند.

حماده ضمن تقدیر از مواضع شجاعانه شیخ صبری در حمایت از قدس و مسجد الاقصی، کابینه تندرو رژیم صهیونیستی را در برابر هجمه به راه افتاده علیه وی و پیامد‌های آن کاملاً مسئول دانست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار